Ben aldırmak

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Ben Aldırma

Ben birçok insanda bulunan ve ilk olarak zararlı olmasa da ileride kanser hastalığına sebep olan bir rahatsızlık olabilmektedir. Ayrıca özellikle et benleri estetik görünüş açısından da güzel durmamaktadır. Bu sebepten ötürü insanlar vücutlarında bulunan benleri aldırmak istemektedirler. Bir insanın vücudunda hiç bende olmayabilir 40–50 tanede olabilir. Bu tamamen genetik bir özelliktir. Benler vücudun herhangi bir bölgesinde çıkabilir. Bir sıkıntıya sebep olmasa da görünüş açısından insanların psikolojisini bozabilir. Bu sebepten ötürü ben tedavisi işlemine gidilebilir. Benler vücutta iki farklı şekilde baş göstermektedirler. Eğer ben iyi huylu ise bu vücuda bir sorun teşkil etmemektedir. Eğer ben kötü huylu ise bu ben ileride büyük hastalıkların çıkmasına sebep olabilmektedir.

Bunun tespiti ben aldırma operasyonlarından önce uzman doktorlar tarafından yapılmalıdır. Buna göre operasyonun seyir şekli değişebilmektedir. Bu benler ameliyat ile vücuttan alınırken genel olarak izlenen yöntem ise benin çapının 2 katı büyüklüğünde benin etrafından bir kesi alınır. Bu kesinin içerisinde bene dair her şey alınır. Böylece benin tekrar baş göstermesi engellenir. Genel olarak benin boyu 2 cm civarındadır. Fakat bu insandan insana farklılık gösterebilmektedir. Bu durumlarda yani her şey normal iken 4 santimetrelik bir kesit alınır. Alınan kesit üzerinden operasyon yapılarak işlem tamamlanır. Bu tür bir sorunla karşı karşıya kaldığınızda uzman doktorlardan yardım istemenizde büyük fayda vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder